Saturday 4 August 2012

House of healin-bukti terkini


pilihlah barangan healin



Kenapa perlu beli,pilih@guna barangan HEALIN?
Persoalan anda akan terjawab di bawah ini:-
1.Barangan HEALIN sudah semestinya halal
2.Telah diperakui oleh jabatan agama ISLAM
3.Bukan ubat,tapi makanan kesihatan
4.Harga berpatutan
5.Amat berkesan

Saya ingin berkongsi 1 kisah hidup seorang hamba allah yang telah beralih arah,dan sekarang kekal guna barangan HEALIN.
Adik saya ini seorang perempuan.Telah berkahwin dan sekarang punyai seorang cahaya mata.Dia ni memang susah sangat-sangat kalau disuruh makan ubat.Tetapi disebabkan bersalin,terpaksalah dia telan juga ubat walaupun pahit.Semasa dalam pantang,dia tidak boleh makan sebarangan ubat kerana takut terjadi sesuatu pada anaknya sebab anaknya terkena G6PD.Dia Cuma makan ubat hospital sahaja.Ubat-ubatan kampong tidak berani disentuhnya lagi.Adik saya ni,seorang yang ada buasir.Semasa dalam pantang,dia diberi makan suplemen kesihatan dari produk HEALIN.Dalam sebulan dia boleh habiskan 2 botol makanan ini mengikut syarat-syarat makanan tersebut.Alhamdulillah habis je pantang selama 2 bulan,buasirnya dah semakin pulih.Asalnya,ususnya keluar besar sangat tiap-tiap kali selepas dia buang air besar.Nak tunggu kecut semula,amatlah lama.Tapi selepas dia gunakan HEALIN,ususnya mengecut serta-merta selepas dia ke tandas.Sekarang dia tiap-tiap hari tersenyum selepas keluar tandas.Kalau dahulu,dia amat tak nak ke tandas untuk membuang.Tapi sekarang,tiap-tiap hari dia nak membuang.
Anda mesti cakap bohong kan?
Anda mesti tidak percaya…..
Kalau anda ingin tahu sendiri cerita ini betul ke bohong,bolehlah anda hubungi saya.Terus saya inform pada adik tadi.
 
Inilah suplemen yang adik saya gunakan semasa pantangnya.suplemen inilah yang telah surutkan buasirnya.Suplemen ini jugalah yang telah buatkan dia berjinak-jinak dengan barang kesihatan untuk dimakan selain ubat.
Suplemen inilah yang dimaksudkan dalam rencana saya percaya atau tidak......
Apa tunggu lagi?
Joinlah blog saya untuk ketahui lebih banyak lagi info yang benar.....
"Sesungguhya semua penyakit di dunia ini,ada ubatnya kecuali kematian"
 
www.janapendapatan22.blogspot.com

No comments:

Post a Comment